2017. február 15., szerda

Műtét előtti érzések és a felkészülés



Elérkezett a nagy pillanat, holnap megyek a hajbeültetésre. Felkészültem minden szempontból. Elintéztem minden teendőmet és bevásároltam egy csomó ennivalót, mivel most jó néhány napig itthon kell majd pihennem. A család természetesen segíteni fog, de azért nem szeretnék túl nagy terhet jelenteni nekik.

Hajbeültetésre várva
 A klinika egy újabb részletes tájékoztatót küldött még a hét elején arról, hogy hogyan célszerű öltözködni és mire kell számítani a beavatkozás alatt és után.
A doktornő javaslatára beszereztem egy nyakpárnát, mert ez segíthet a pihenésben az első néhány éjszakán, amikor félig ülve kell majd aludni.

Hogy még jobban lelkesítsem magam, a felkészülés időszaka alatt néhány régebbi fényképet tettem ki a lakásban, amelyeken még szép hajam volt. Hamarosan hasonló lesz ismét!
Az a furcsa, hogy valahogy nem izgulok igazán. Talán a többiek pozitív véleménye miatt, talán a klinikával kapcsolatos eddigi benyomások miatt, de nem érzem magam annyira idegesnek, mint amennyire egy ilyen beavatkozás előtt indokolt lehetne.
Holnaptól már a valódi, saját tapasztalataimról számolhatok majd be. Nagyon kíváncsi vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése